سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان:

دیگر بخشی برای بستری بیماران کووید ۱۹ نداریم

ابوالفضل شجاعی گفت: تعداد تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی پس از چند مرتبه افزایش ظرفیت، کاملا اشباع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابوالفضل شجاعی، رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: امروز آخرین بخشی که امکانات ارائه خدمات و بستری بیماران کرونا در بیمارستان را داشت، به این بیماران اختصاص یافت.

او افزود: با توجه به اینکه همه تخت‌های ۱۷ بخش بیمارستان تکمیل شده، در صورت افزایش جدید بیماران کرونا، مجبور هستیم از پذیرش بیماران جدید تا ترخیص بیماران بستری قبلی خودداری کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار کرد: در حال حاضر امکان پذیرش بیماران عادی در بخش‌های بیمارستان وجود ندارد به جز بخش‌های زایمان و NICU که برای بستری مادران باردار و نوزادان است. بیماران عادی می‌توانند برای دریافت خدمات به بیمارستان نقوی و بیمارستان‌های خصوصی مراجعه کنند.

شجاعی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در این مرکز ۴۰۶ نفر است که ۴۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. به علت تکمیل ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه، بیمارانی که نیازمند بستری هستند، به ناچار در بخش‌های عادی بستری شده اند.

او گفت: هم اکنون ۷۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در اورژانس بستری هستند و با توجه به اینکه هیچ گونه تخت خالی در بخش‌های بستری نداریم، امکان انتقال بیماران اورژانس به این بخش‌ها وجود ندارد.

رییس مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی تاکید کرد: دیگر نمی‌توانیم بیمار جدیدی را در اورژانس پذیرش کنیم، چون فضا و تخت خالی در اورژانس نداریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.