سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کاتاروهای کرمانی در رقابت های کشوری

کاتارو‌های کرمانی عنوان نایب قهرمانی بخش انفرادی و مقام‌های اول و دوم بخش تیمی مسابقات قهرمانی کشور آقایان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات کاراته قهرمانی کشور، جام امام علی (ع) با حضور ۸ تیم در بخش کاتای تیمی و ۳۷ شرکت کننده در کاتای انفرادی برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، در بخش کاتای انفرادی علی زند از استان مرکزی و مهدی رضایی از استان کرمان بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و جاوید بهمن جاه از استان فارس و سیروس خالقی از استان خراسان رضوی به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش کاتای تیمی آقایان نیز باشگاه صنعت مس یک با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و سید بهروز حسینی نسب عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد، باشگاه صنعت مس دو نیز متشکل از امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور بر سکوی دوم ایستاد و تیم‌های اصفهان و آذربایجان شرقی هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مسابقات انتخابی بانوان در بخش کاتا نیز امروز جمعه ۲۲ مرداد از ساعت ۱۰ ورود نفرات و انجام تست صورت گرفت که با منفی اعلام شدن تست شرکت کنندگان، مسابقات فردا شنبه ۲۳ مرداد ماه در بخش کاتای انفرادی و کاتای تیمی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.