سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشوب در زندان عناصر داعشی در الحسکه

منابع خبری از وقوع آشوب در زندان عناصر داعشی تحت کنترل نیرو‌های سوریه دموکراتیک موسوم به قسد در الحسکه سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، در زندان عناصر داعشی تحت کنترل نیرو‌های سوریه دموکراتیک موسوم به قسد در الحسکه سوریه هرج و مرج و آشوب شد.

برخی منابع محلی اعلام کردند هرج و مرج در زندان «الثانویه الصناعیه» در شهر الحسکه که تحت تسلط شبه نظامیان قسد است و هزاران تن از تروریست‌های داعش در این زندان به سر می‌برند، رخ داده است.

منابع محلی به خبرنگار این شبکه گفتند پنجشنبه شب هرج و مرج و خرابکاری در داخل زندان در حالی روی داد که بالگرد‌های نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در حریم هوایی این شهر به پرواز درآمده بودند. این بالگرد‌ها تعدادی منور اطراف این زندان شلیک کردند. 

پیشتر نیز یک منبع در سوریه به شبکه خبری «العالم» گفت که ۳۵ داعشی در زندان «الثانویه الصناعیه» تحت کنترل شبه نظامیان موسوم به «نیرو‌های سوریه دموکراتیک » (قسد) در الحسکه در شمال سوریه زندانی بودند که نظامیان اشغالگر آمریکایی، آن‌ها را به زندانی تحت کنترل خود در داخل پایگاه غیرقانونی شان در شهر الشدادی واقع در جنوب الحسکه انتقال دادند.

اشغالگران آمریکایی همچنین طی ماه‌های اخیر با همکاری شبه نظامیان قسد، صد‌ها تانکر حاوی نفت سوریه و همچنین کامیون‌ها غلات این کشور را به خاک عراق منتقل کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
وقتی آمریکا بقایای جسد بغدادیه رو نشون نمیده اینام میفهمن رهبرشون زنده است و امیدوار میشن و منتظر موقعیت مناسب میمونن