سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش موثر رسانه در بستر سازی برای اجرای طرح‌های پلیس

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خوزستان گفت: نقش رسانه در بستر سازی برای اجرای طرح‌های پلیس موثر است و شبکه استانی تلاش می‌کندتا نقش پلیس را تبیین کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسلم رحیمی مدیرکل مرکز صدا و سیمای خوزستان از همکاری و تعامل خوب و مطلوب فرماندهی انتظامی استان به خصوص معاونت اجتماعی در اطلاع رسانی و انتشار اخبار، گزارش‌ها در زمینه‌های انتظامی، اجتماعی، ترافیکی و .. تقدیر و تشکر کرد و گفت: حفظ امنیت و آرامش مردم مدیون تلاش مقتدرانه نیروی انتظامی است.

او با اشاره به نقش موثر رسانه در بستر سازی برای اجرای طرح‌های پلیس بیان داشت: شبکه استانی خوزستان تلاش می‌کندتا به درستی نقش پلیس را برای مردم تبیین کند.

رحیمی افزود: صداوسیما نیز به عنوان یک نهاد اطلاع رسان وآگاهی بخش همواره خدمات نیروی انتظامی را به اطلاع مردم رسانده است.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان  گفت: صدا و سیما همواره در کنار نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت نقش مهم و بی بدیلی دارد.

او با تبریک روز خبرنگار، فعالان رسانه‌ای و تلاشگران متعهد این عرصه را شایسته قدردانی دانست و افزود: این روز را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی، خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم.

سردار صالحی عنوان داشت: اولویت اول تعامل همه جانبه و هم سو با اصحاب رسانه است چراکه حفظ نظم، امنیت و جان و مال و ناموس مردم در حوزه ماموریتی ماست و این ماموریت بسیار خطیر است و نیاز دارد که در حوزه رسانه و احساس امنیت بتوانیم نقش سازنده‌ای ایفا کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.