سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

ادارات دولتی آبادان به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا بی تفاوت هستند

ساسان قربانی ، از همکاری و حمایت صورت نگرفته برخی ادارات دولتی از گروه درمانی شهرستان گلایه کرد.

ساسان قربانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برخی ادارات دولتی با وجود دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان اقدام به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی نمیکنند.

او افزود: بر اساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام ادارات ملزم به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی هستند و این در حالی است که برخی از آن ها حتی خودرو نیز به منظور گرفتن تست حضوری در منازل تامین نمی کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتشار شایعاتی بی اساس در خصوص واکسن های کرونا بین مردم منتشر شده را سبب استقبال کم شهروندان از واکسن کرونا دانست.

قربانی برخی از این باورهای غیرعلمی را وجود ریزتراشه هایی در واکسن و ردیابی اطلاعات شخص پس از تزریق و همچنین خطرآفرین بودن آن عنوان کرد.

او با اعلام آن که هیچگونه کمبودی در زمینه واکسن وجود ندارد افزود: به دلیل استقبال کم شهروندان تنها میزان واکسینه شدن گروه‌های سنی ۶۰ تا ۷۰ سال مطلوب بوده، اما آمار واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال نشان می‌دهد که در واکسینه کردن این افراد به هدف خود نرسیده ایم.

او با رد کمبود دارو در منطقه جنوب غرب خوزستان بیان کرد: در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونای شهرستان همه ی پزشکان ملزم شدند تا نسخه ای را که در داروخانه های آبادان موجود نیست را به دست بیمار ندهند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با افزایشی خواندن شمار کرونایی های منطقه در حال حاضر 404 بیمار در بیمارستان های منطقه  بستری هستند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.