سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت و درمان شادگان:

استقبال شهروندان از واکسن در شادگان پایین است

طاهری بیان کرد: واکسن به تعداد کافی در شهرستان شادگان موجود است و با اینکه یک گروه سیار به منازل می‌رود، اما بیشتر مردم از واکسن استقبال نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ورالله طاهری رئیس مرکز بهداشت و درمان شادگان گفت: در اورژانس بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان به جای ۱۰ تخت ۱۶ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

او افزود: اکنون با کمبود تخت در شادگان مواجه هستیم و امیدواریم با هم افزایی سایر دستگاه‌ها به ظرفیت تخت‌های این بیمارستان اضافه شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شادگان استقبال از واکسن کرونا در این شهرستان را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: در بهترین حالت روزانه تنها ۲۰۰ نفر در شادگان واکسینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تعداد روزانه باید به یکهزار و ۵۰۰ نفر برسد، افزود: این آمار در مقایسه با آبادان که ۲ هزار نفر و در خرمشهر یکهزار نفر است بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.

او افزود: بسیاری از افراد در شادگان از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود تامین واکسن همچنان با عدم استقبال از سوی گروه‌های هدف مواجهیم که نیاز است با فرهنگ سازی و تولید محتوا مردم را ترغیب به مایه کوبی کنیم.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.