سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندر جدید و شگفت انگیز Hyundai Elantra فاش شد

یک طراح سرشناس خودرو تصاویر رندر اتومبیل جدید شرکت هیوندای را منتشر کرد که اطلاعاتی درباره این خودرو و طراحی شگفت انگیزش را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور ۱؛ به تازگی شایعاتی درباره نسل جدید سدان محبوب خودروی هیوندای النترا در بازار خودرو منتشر شده است. این شایعات حاکی از تغییراتی جدید در ظاهر این خودرو است. همچنین این شایعات اطلاعات تازه‌ای را هم منتشر کرده و اعلام شده این تصاویر توسط یک طراح سرشناس صنعت خودرو منتشر شده است. تصاویر رندری که از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که این خودروساز کره‌ای برای نسل هفتم و آینده سدان النترا، طراحی ظاهری متفاوت و جذاب در برنامه اش دارد.


بیشتر بخوانید


جزئیاتی از طراحی، بدنه و موتور هیوندای جدید

هیوندای النترا، یک سدان کامپکت است که از سال ۱۹۹۰ تاکنون توسط هیوندای تولید می‌شود. تاکنون هفت نسل از این خودرو تولید شده که نسل هفتم آن سال ۲۰۲۰ به بازار آمد. خودروی Hyundai Elantra N مدل جدید نسل هفتم خواهد بود که تغییراتی جذاب در آن صورت گرفته است. این طراحی جدید بر چین و چروک، بدنه تیز و خطوطی در طراحی تمرکز دارد. این تصاویری منتشر شده را می‌توان غیر رسمی دانست، اما طرح نهایی ممکن است شباهت زیادی به این تصاویر داشته باشد.

تصاویر این خودرو توسط یک طراح سرشناس منتشر شده که نشان می‌دهد سدان Elantra N به بدنه Elantra N تبدیل شده است. همچنین صندوق عقب به دریچه تبدیل شده و شیشه‌ای دیگر از پشت درب‌های عقب بیرون آمده است. اسپویلر کوچک یکپارچه در قسمت لبه عقب سقف به ظاهر اسپرت خودرو می‌افزاید و باعث ایجاد پیچ خوردگی در ورق فلزی قسمت بالای چراغ‌های عقب می‌شود.

این خودرو از پیشرانه ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ پشتیبانی می‌کند که در مدل‌های دیگر اسپرت هیوندای نیز وجود داشت. این موتور ۲۷۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و قادر است این سدان را در ۵.۳ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برساند. همچنین موتور ۲.۰ لیتری توربو I 4 مجهز به چرخ توربین ۵۲ میلی متری است که حداکثر سرعت خروجی آن در حدود ۵۵۰۰ دور در دقیقه است که برای شتاب سریع حفظ می‌شود. علاوه بر این، این موتور با گیربکس هشت سرعته دو کلاچه یا شش سرعته دستی هم جفت می‌شود.

گفتنی است که ایده بدنه کوچک توربوشارژ با گیربکس دستی همیشه برای خودروسازان جذاب بوده، اما در اروپا فروش خوبی ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.