سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

وزارت نیرو خسارت‌های قطعی برق را جبران کند

محمدصالح جوکار در تذکر به وزیر نیرو، خواستار برنامه ریزی برای جبران خسارت‌های زیاد کسب و کار‌های مردم ناشی از قطعی‌های مکرر برق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد صالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به گرمای بسیار بالای امسال در کشور،گفت: در این شرایط گرمای بسیار بالا، با قطعی‌های مکرر برق هم روبرو هستیم و وزارت برق باید خسارت‌های قطعی برق را جبران کند.

او افزود: قطعی‌های برق علاوه بر اینکه سختی گرمی هوا را به مردم تحمیل کرده است، سبب شده که کسب و کار‌های مردم و تولید کنندگان با خسارت‌های بسیار زیادی روبرو شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: در این زمینه در مجلس شورای اسلامی تذکری به رضا اردکانیان داده و خواستار توضیح وی به مجلس شورای اسلامی در این رابطه شدم.

صالح جوکار  گفت: در متن این تذکر آمده است که با توجه به دمای هوا در تابستان و قطعی مکرر برق، علاوه بر فشار بر مردم، خسارت زیادی بر کسب و کار‌ها و تولید وارد شده است که متاسفانه وزارت اقدام مثبتی انجام نداده است.

جوکار اظهار داشت: مردم انتظار دارند که مسئولان در درجه اول با اقداماتی که انجام می‌دهند، مانع مشکلاتی از جمله قطعی مکرر برق آن هم در تابستان بسیار داغ باشند و در صورتی هم که مجبور به این قطعی‌ها هستند، اولا با برنامه دقیق زمان بندی همراه باشد و در درجه دوم هم خسارت‌های وارده به کسب و کار‌های مردم را جبران کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی افزود:  وزارت نیرو نسبت به خسارت‌های بسیاری که تولید و کسب و کار‌های عمومی مردم به وجود آورده است، اقدام عملی و مناسبی انجام نداده که حتما باید پیگیری شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قطعی برق ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.