سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش رعایت ضوابط بهداشتی در هشترود

فرماندار هشترود گفت: متاسفانه کمتر از ۲۰درصد مردم هشترود به ضوابط بهداشتی عمل می‌کنند و این خطر بزرگی در آینده برای شهرستان هشترود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد کرونای هشترود از عدم توجه مردم به ضوابط بهداشتی اظهار نارضایتی کرد و گفت: وضعیت کرونا در هشترود اسف بار است و اگر  به همین  منوال  پیش برود در آینده نه چندان دور شاهد افزایش آمار مرگ ومیر و تعداد بستری‌های کرونا در بیمارستان‌ها خواهیم بود و بالطبع با تغییر رنگ از قرمز به قرمز سیاه نیز نزدیک خواهیم شد.

او گفت: در مراسم عزاداری هم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اولین و آخرین حرف را می‌زند و اگر در برگزاری مراسم به این قاعده کم توجه باشیم حتما در آینده ضربات و اثرات جبران ناپذیری را از جانب ویروس کرونا خواهیم دید.

فرماندار هشترود با بیان اینکه بازار هفتگی هشترود در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی از هفته آینده تعطیل خواهد بود افزود: راه ورودی وادی رحمت هشترود هم امروز مسدود خواهد شد.

امینیان درباره آخرین وضعیت کرونا در هشترود افزود: تعداد کل موارد مبتلایان کرونا تاکنون ۳ هزار و ۴۷ نفر است که از این تعداد هزار و ۴۶۹ نفر مرد و مابقی زن هستند.

او تعداد موارد مبتلای شهری را هزار و ۵۶۳ نفر و تعداد موارد مبتلای روستایی را هزار ۴۸۴ نفر اعلام کرد.

او گفت: متاسفانه تاکنون ۷۶ نفر از شهروندان هشترودی در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند که از این تعداد ۳۹ نفر زن و مابقی مرد و ۲۹ نفرشان شهری و مابقی روستایی هستند.

فرماندار هشترود تعداد بستری‌های یک هفته گذشته را ۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: مناطق آلوده و  پرخطر شهرستان هشترود مناطق سه گانه شهری با ۳۵ نفر، روستای اکیزگنبدی با ۳۶ نفر ،روستای ذوالبین با ۵ نفر و روستای آغچه کندی هم با ۵ نفر است.

امینیان گفت: ۱۶ هزار و ۸۸ دز واکسن در نوبت اول و ۱۳ هزار و ۱۸۲ دز واکسن در نوبت دوم تاکنون توسط شبکه بهداشت هشترود تزریق شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.