سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش «قهرمان» اصغر فرهادی در جشنواره فیلم تورنتو

جشنواره فیلم تورنتو، فیلم‌های حاضر در این رویداد را اعلام کرده که نام «قهرمان» اصغر فرهادی نیز در آن دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام سایت جشنواره فیلم تورنتو، فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد. البته فیلم فرهادی در بخش رقابتی اصلی جشنواره نیست و در بخش «رویداد‌های ویژه» در کنار فیلم‌های دیگری مثل «مموریا»، «اسپنسر» و همینطور «تل‌ماسه» ساخته دنی ویلنوو حضور خواهد داشت.

فیلم فرهادی پیش از این نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن تجربه کرده بود و جایزه بزرگ هیئت داوران را نیز دریافت کرد. این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو نیز در بین آثاری قرار دارد که شانس دریافت جوایز مهمی را دارد و مورد توجه منتقدین قرار خواهد گرفت.

«قهرمان» اخیراً به جشنواره‌های سارایوو در بوسنی و هرزگوین، ملبورن استرالیا و افق‌های نو در کشور لهستان نیز دعوت شده است.

چهل و ششمین جشنواره فیلم تورنتو از٩ تا ١٨ سپتامبر (١٨ تا ٢٧ شهریور) در کانادا برگزار می‌شود و ریاست این دوره را ریز احمد، بازیگر فیلم «آوای متال» بر عهده گرفته است. پیش از این اعلام شده بود که این جشنواره به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار خواهد شد، اما با این حال تمامی مهمانان حاضر در جشنواره باید گواهی دریافت واکسن به طور کامل را به همراه داشته باشند. استفاده از ماسک نیز تنها بر روی صحنه و فرش قرمز الزامی نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.