سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخت و توزیع غذا و چای و شربت در دلیجان ممنوع شد

با مصوبه جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دلیجان پخت و توزیع غذا و چای و شربت در دلیجان ممنوع شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دلیجان با حضور اعضاء و مسئولان مربوطه برگزار و با مصوبه این جلسه پخت و توزیع غذای گرم و پخش شربت و چای در هیات‌های مذهبی ممنوع و مقرر شد نذورات تنها بصورت جیره خشک توزیع شود.

اعلام دستورالعمل‌های برگزاری مراسم ایام محرم به مسئولین هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرستان و ملزم نمودن به رعایت شیوه نامه بهداشتی از سوی اداره تبلیعات اسلامی شهرستان دلیجان هم از مصوبات این جلسه بود.

همچنین مصوب شد گشت مشترک با مسئولیت شبکه بهداشت درمان و با مشارکت نماینده فرمانداری و ادارات صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت مستمر بازرسی و نظارت به فرمانداری گزارش کنند.

بازرسی از صنایع و شرکت‌ها توسط ادارات صمت و کار امور اجتماعی، بازرسی مستمر از سوی ادارات آموزش وپرورش، اوقاف، تبلیعات اسلامی و ورزش وجوانان هر کدام در حوزه‌های خود و نظارت دقیق و اعلام گزارش روزانه به فرمانداری شهرستان هم به تصویب رسید.

شروع مجدد طرح شهید سلیمانی بامسئولیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان.
معرفی سازمانها، نهادها، مراکز آموزشی و ورزشی و اصناف هتل‌ها و رستوران‌ها وکلیه مراکز ناقض دستورالعمل‌های بهداشتی به مراجع قضایی هم مصوب شد.

ممنوعیت پذیرفتن ارباب رجوع بدون ماسک در همه ادارات، بانک‌ها و نهاد‌ها، ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تعزیه خوانی در شهرستان دلیجان هم ازمصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.