سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش مجازی شیرخوارگان حسینی در شاهین‌شهر

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: همایش مجازی شیرخوارگان حسینی در شاهین شهر برگزار و به صورت مستقیم از مرکز سیمای اصفهان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر گفت: همایش شیرخوارگان حسینی از ۱۸ سال پیش در اولین جمعه ماه محرم همزمان در هفت هزار و ۵۰۰ نقطه از کشور با هدف بیان مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) و ظلمی که بر او و یاران باوفایش روا شده همچنین تربیت شیرخوارگان برای علمداری صاحب الزمان (عج) و سربازان ولایت برگزار می‌شود.

او افزود: شهرستان شاهین شهر برای دومین سال متوالی میزبان همایش شیرخوارگان حسینی در استان اصفهان است و این همایش در راستای صیانت از سلامت عمومی مردم به صورت مجازی بدون حضور مادران و شیرخوارگان در مصلی نماز جمعه شاهین‌شهر برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از مرکز سیمای اصفهان پخش خواهد شد.

امام جمعه شاهین شهر بیان کرد: معتقدم جامعه امروز به درس‌های عاشورا خیلی محتاج است و انسانیت تجسم وفاداری نهضت عاشورا است.

او افزود: روح حماسی این نهضت باعث می‌شود مردم گسترده‌تر از گذشته وارد صحنه شوند، این مراسم از مناسبت‌های نمادینی است که به نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: نهضت حسینی و عاشورایی برای جوانان و نوجوانان جاذبه بسیاری دارد، در همین راستا همواره دشمنان نیرنگ‌های بسیاری برای، به فراموشی سپردن مکتب عاشورا اجرا کرده‌اند، اما روح حماسی این نهضت هر سال بیش از گذشته فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.