سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی موسسات خیریه خراسان شمالی برای معافیت مالیاتی

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ثبت نام ۲۰۸ موسسه غیردولتی و خیریه در سامانه وزارت کار برای معافیت مالیاتی و شفاف سازی کمک‌های نقدی به اقشار آسیب‌پذیر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علیرضا ذوقی معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:  تشکل‌ها و خیریه‌های مردم نهاد مجوز دار بر اساس نوع فعالیت خود می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

علیرضا ذوقی افزود:  نهاد‌هایی که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می‌کنند، مکلفند همه حمایت‌ها و کمک‌های خود را به افراد حقیقی فقط از طریق سامانه پایا یا ساتنا با درج کد ۲۴ رقمی در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.


بیشتر بخوانید 


به گفته ذوقی بر اساس این قانون پرداخت‌های حمایتی خیریه‌ها باید به صورت حواله الکترونیک (ساتنا، پایا) انجام شود و در قسمت «بابت» این حواله‌ها کد «شناسه پرداخت» را درج کنند و دقت شود که رعایت کردن این موارد در پرداخت‌های نقدی سبب بهره‌مندی موسسه‌های خیریه از معافیت مالیاتی در زمینه کمک‌های نقدی پرداختی خواهد شد.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: موسسه‌های خیریه در سامانه tab ۱۷.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در این مرحله، ثبت پرداخت‌های حمایتی در سامانه نیاز نیست و همچنین نام نویسی موسسه‌های خیریه در سامانه تا اطلاع ثانوی، محدودیت زمانی ندارد.

برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی پرداخت از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت پاسخ و اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک به نشانی Ngo@mcls.gov.ir و شماره تلفن ۲۵۰۰- ۰۲۱ در ساعات ۸ صبح الی ۱۶ تماس گرفته و نیز با ثبت درخواست پشتیبانی در داخل محیط کاربری اقدام کنند.


۹۶درصد مردم شامل ۹۴۸ هزار و ۱۲۰ نفر است یارانه دریافت می‌کنند.

بر اساس آخرین آمار ثبتی جمعیت، خراسان شمالی ۹۹۰ هزار و ۲۲۳ نفر جمعیت شامل ۳۲۱ هزار و ۹۷۷ خانوار می‌شود.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.