سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی دقیق

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: بهره‌گیری از فضای مجازی در کنار فرهنگ مکتوب برای اطلاع‌رسانی دقیق با در نظر گرفتن تمام ظرفیت‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد گفت: وجود یک کتابخانه مناسب با کتاب‌های دانش رسانه موجب موفقیت خبرنگاران و فعالان این عرصه مهم می‌شود.

او افزود: وجود منابع به روز و مرجع در حوزه رسانه جزو موارد مهمی است که باید برای تحقق آن پیگیری شود.

جوادیان زاده اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی و رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران از دیگر مسایل مهمی است که باید از سوی خانه مطبوعات پیگیری لازم به عمل آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی در کنار فرهنگ مکتوب برای اطلاع‌رسانی دقیق و به روز با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

او گفت: استقلال خانه مطبوعات جزء موارد مهمی است که باید حفظ شود و تاکنون بر این مدار در استان اقدام شده و تداوم آن ضروری است.

جوادیان‌زاده افزود: ارایه خدمات مختلف به خبرنگاران بر اساس شرایط و نیاز‌ها در عرصه اقتصادی و فرهنگی باید همواره به وسیله خانه مطبوعات پیگیری شود.

او به نقش خبرنگاران و تقویت فعالیت‌های آن‌ها اشاره کرد که در این خصوص با همدلی هنوز جای کار و فعالیت بهتر و بیشتر وجود دارد که خانه مطبوعات باید اقدام کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.