سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هیات‌های حسینی همدان

امام جمعه همدان گفت: هیات‌های حسینی ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان چهارشنبه شب در جلسه ستاد کرونا استان همدان با تاکید بر اهمیت سلامت مردم گفت: هیات‌های حسینی در برگزاری آیین‌های عزاداری ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، اما باید در این زمینه به عزاداران نیز متذکر شد.
او اظهار داشت: براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باید جدیت بیشتری در رعایت شیوه نامه‌ها صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی بیان کرد: دعوت به رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم بزرگترین کمک به حل مشکلات فعلی کرونا در جامعه است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه کادر درمان خسته است اظهار داشت: سلامت مردم با اهمیت ست و هر تصمیمی که ستاد کرونا بگیرد قابل اجرا است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با اشاره به کمک‌های مومنانه نیز عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی برای مبارزه و کنترل کرونا باید دوباره اجرایی و از ظرفیت نیرو‌های جهادی در این زمینه استفاده شود.

او ابراز داشت: تمام نکات بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا در نماز جمعه اجرا می‌شود و هر مورد جدیدی ابلاغ شود اجرا می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: یک هزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه میانگین ۱۰۰نفر به آمار بستری‌ها اضافه می‌شود.

 رشید حیدری مقدم عنوان کرد: شرایط همدان قرمز و خطرناک است و عدم رعایت شیوه نامه‌ها علت اصلی شرایط خطرناک فعلی کرونا است.

او با بیان اینکه شرایط سختی را تجربه می‌کنیم و روز به روز آمار‌ها در حال افزایش است افزود: مردم باید کمک کنند و در شرایط فعلی بزرگترین کمک به حل این مشکل، رعایت شیوه نامه‌ها است.

 رشید حیدری مقدم گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با فوت چهاربیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تا ۲۰ مرداد به ۲ هزار و ۴۱۸ مورد رسیده است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.