سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های روستایی شاهرود

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۱۴ جهت تکمیل راه های روستایی این منطقه با هدف محرومیت‌زدایی تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: اکنون ۶۷ درصد راه های روستایی در غرب استان سمنان از پوشش آسفالت برخوردارند اما در شرق استان ۴۸ درصد راه های روستایی فاقد آسفالت و بیشتر شنی هستند.

او با بیان اینکه تخصیص این اعتبار با پیگیری های نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسوولان شهرستان محقق شد، تصریح کرد: امسال برای تکمیل راه های روستایی استان سمنان اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: تخصیص این اعتبار برای ما تعهدی ایجاد می کند تا با تلاش بیشتر تکمیل راه های روستایی که تاکنون به تعویق افتاده به اتمام برسانیم.

عمیدی با بیان اینکه تکمیل راه پل ابریشم، قلعه عضدی، جاده میامی، جیلان- کلاته خیج و محور بیارجمند به بردسکن در اولویت کار است، افزود: برای تکمیل محور میامی، جیلان- کلاته خیج مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی و ۳۶۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۴ تخصیص یافته است.

او  با اشاره به اینکه برای تکمیل محور بیارجمند به بردسکن هم ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: تکمیل این محور از سال گذشته آغاز شد و تاکنون حدود ۳.۵ کیلومتر به عرض ۱۱ متر آسفالت انجام و مابقی توسط پیمانکار در دست تکمیل است.

مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در حوزه تکمیل و واگذاری مسکن مهر عقب افتادگی زیادی وجود دارد، اظهار داشت: تعداد ۱۰ هزار و ۱۷۰ واحد مسکن مهر در شهرستان شاهرود وجود داشت که از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ واحد نیمه کاره از حوزه مسکن و شهرسازی به ما تحویل دادند.

عمیدی با بیان اینکه تعداد ۴۰۲ واحد مسکونی نیمه کاره خودمالک در طرح مسکن مهر جهت تکمیل به چند شرکت واگذار شد، اظهار داشت: تعداد ۱۱۴ واحد نیمه تمام از یک شرکت پیمانکار به شرکت تعاونی فرهنگیان جهت تکمیل و واگذاری به اعضای متقاضی تحویل شد.

او  با بیان اینکه ۱۹۲ واحد نیمه تمام دیگر نیز به شرکت فولاد شاهرود تحویل شد و هم اکنون درحال تکمیل است، ابراز داشت: ۹۶ واحد نیمه کاره دیگر نیز به شرکت تاکسیرانی برای تحویل به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.