سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات آموزشی در دامغان

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الله سیاهپوش معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی نوسازی مدارس است که با پیگیری نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تخصیص یافته است.

او افزود: از این میزان اعتبار، ۲ میلیارد ریال به منظور تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مدارس منطقه امیر آباد اختصاص یافت.

سیاه‌پوش ادامه داد: اولویت توزیع اعتبار در مدارس کم برخوردار و متناسب با نیاز هر دوره تحصیلی است که در نیمه دوم مردادماه سال جاری کار توزیع این تجهیزات در مدارس انجام می‌شود.

او به مجموعه اقدام‌های انجام شده در راستای آماده سازی فضا‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: در سفر زمستان ۹۹ مسوولان و دیدار با ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور، مشکلات کمبود فضای آموزشی در مسکن مهر و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش مطرح و بررسی شد که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات نیز به صورت کامل رفع شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دامغان تصریح کرد: طی ۲ سال اخیر، نگاه ویژه به مدارس کم برخوردار انجام شده است که به لطف این حمایت‌ها، شاهد موفقیت این مدارس در سطح شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.