سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ باند بزرگ موادمخدر امسال در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ باند بزرگ موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان متلاشی و ۶ نفر از سرکردگان این باند‌ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار گفت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات در زمینه مبارزه با موادمخدر در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۲ عملیات علیه قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر در سیستان و بلوچستان انجام داده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت ۳۲۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت از قاچاقچیان موادمخدر در این استان کشف و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر در سیستان و بلوچستان به دنبال این است تا هزینه حمل و فروش مواد افیونی را برای سوداگران مرگ افزایش دهد.

سردار طاهری تصریح کرد: چهار هزار و ۹۸۸ نفر در ارتباط با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان امسال دستگیر شدند که ۷۲۸ نفر خرده فروش، سه هزار و ۸۲۳ نفر معتاد و بقیه قاچاقچی بودند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی ۱۰ باب منزل و مکان فروش موادمخدر را در سیستان و بلوچستان شناسایی و پلمب کرده است و بزودی حتی شاهد تخریب این اماکن خواهیم بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سرقت‌های مسلحانه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شود بدین منظور امسال ۱۰ باند سارقان مسلحانه شناسایی و متلاشی شد که فقط اعضای یک باند به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: هر کدام از باند‌های سارقان مسلح در سیستان و بلوچستان بین هفت تا ۱۳ نفر عضو دارند که همه این افراد در یک باند اقدام به سرقت می‌کنند.

سردار طاهری بیان کرد: چهار هزار و ۷۶ فقره سرقت عادی در سیستان و بلوچستان امسال رخ داده که ۸۹ درصد این سرقت‌ها توسط پلیس کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام پنج باند سرقت به عنف در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از مجموع سرقت‌های این بخش ۸۲ درصد آن به تعداد ۲۲۲ فقره کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت  استان با تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی مطلوب و قابل قبول است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش خوبی در سیستان و بلوچستان با همکاری مردم و دستگاه‌های امنیتی فراهم شده و هیچ دغدغه‌ای برای هیچ کس برای سرمایه گذاری و ورود در عرصه تولید وجود ندارد.

سردار طاهری همچنین با اشاره به عزاداری‌های محرم افزود: مراسم سوگواری محرم با کمک مردم و همکاری هیات‌های مذهبی در امنیت کامل برگزار خواهد شد و در این زمینه پلیس در آمادگی کامل بسر می‌برد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.