سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل گلستان برای احیای دوباره

رئیس کل دادگستری گلستان در شهرک صنعتی علی آباد کتول از تدوین بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که بانک اطلاعاتی واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان تهیه شده است افزود: اطلاعات این کارخانه‌ها به تفکیک هر شهرستان به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها ارسال شده است مسئولان قضایی هر حوزه مکلفند با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

آسیابی افزود: مشکلاتی هم که در سطح شهرستان‌ها قابل حل نیست برای کمک به رفع آن به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ارجاع می‌شود تا با کمک ظرفیت‌های استانی و در صورت نیاز مکاتبه با قوه حل و فصل شود.

او گفت: در جلسه امروز برای رفع مشکلات ۶ واحد تولیدی تصمیم گیری شد که مبنای کار برای رفع مشکلات این واحد‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از این جلسه از سه واحد تولیدی استان در شهرک صنعتی علی آبادکتول که به تازگی با حمایت‌های قضایی به چرخه تولید بازگشته است بازدید کرد.

آسیابی با بیان این که امسال، چهارواحد تولیدی استان باحمایت قضایی احیا و به چرخه تولید بارگشته اند تاکید کرد: سرکشی و بازدید از همه واحد‌های تولیدی و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی و تلاش برای رفع موانع تولید برنامه اصلی امسال دستگاه قضایی استان خواهد بود.

تمدید اجرای طرح توسعه، تامین سرمایه در گردش، مباحث مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی از دیگر موضوعاتی که بود که تولیدکنندگان به آن اشاره کردند و از دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرای خواستند برای رفع آن کمک کنند

 

انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.