سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامرانی‌فر: موانع میزبانی در مسابقات انتخابی جام جهانی تا حدود بسیار زیادی مرتفع شده است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت میزبانی ایران از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان در یک قدمی میزبانی از حریفان خود در مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی قرار دارد. در صورت ارائه اسناد و مدارک به فیفا و AFC دیگر مشکلی برای میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی وجود نخواهد داشت.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره بحث میزبانی و ابهاماتی که درباره آن وجود داشته گفت: با تلاش‌های عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال و پیگیری و رایزنی‌های به عمل آمده، میزبانی ورزشگاه آزادی از مسابقات خانگی تیم ملی کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مورد تایید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

او در ادامه گفت: پیش از این چندین مانع در این مسیر سد راه میزبانی ایران بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مشکلات سخت‌افزاری و مساله نور ورزشگاه اشاره کرد که با دستور و مساعدت ریاست فدراسیون فوتبال این موارد حل شد. مانع بعدی موضوع ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران و گمرک ارتباط داشت که با مکاتبات و مذاکرات صورت گرفته این مشکل نیز برطرف شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات می‌تواند تجهیزات مورد نیاز خود را وارد ایران کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.