سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ۱۰۰ تن مرغ و برنج در خرمشهر

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر از عرضه ۱۰۰ تن مرغ منجمد و برنج به نرخ دولتی در خرمشهر خبر داد.

نعیم مقدم، رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: برای تنظیم بازار در هفته گذشته ۲۰ تن مرغ منجمد به نرخ ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان و ۸۰ تن برنج به نرخ ۱۸۵ هزار تومان به بازار عرضه شد.

او افزود: برای ماه محرم نیز قرار است ۱۵ تن مرغ منجمد و ۶۰ تن برنج در روز‌های آغازین هفته آینده به خرمشهر داده شود.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر همچنین از کاهش قیمت مرغ کشتار روز از ۴۰ هزار به ۳۶ و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سیمان از ۱۰۰ هزار به ۶۵ هزار تومان به عنوان دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل بازار خرمشهر یاد کرد.

او در ادامه از اعزام تیم‌های بازرسی برای کنترل بازار محرم خبر داد و اظهار کرد: ۲ تیم ۲ نفره در بازار‌های روز و صفا مستقر شده اند تا بر عرضه کالا‌های اساسی همچون مرغ، برنج، گوشت، حبوبات، روغن، شکر، پوشاک و ارائه فاکتور‌ها نظارت کنند.

مقدم شمار موارد بازرسی‌های انجام شده از بازار‌های خرمشهر را بیش از ۸۰۰ مورد در ماه جاری اعلام کرد و گفت: از ابتدای مرداد ماه ۸۵۶ مورد بازرسی از بازار‌ها خرمشهر انجام شد و ۳۵ مورد تخلف شامل موارد گران فروشی، کم فروشی، صادر نشدن فاکتور و درج نشدن قیمت ثبت شده است.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت خرمشهر همچنین به نظارت بر بازار برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: سه گروه ۲ نفره در ۲ شیفت صبح و عصر متشکل از بازرسان صنعت معدن و کارشناسان بهداشت محیط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازار‌ها را بررسی و بر مواردی همچون عرضه نکردن خدمت به مشتری‌های بدون ماسک نظارت می‌کنند.

او از اخطار به مراکز فروش خاطی خبر داد و بیان کرد: در روند بازدید‌های انجام شده به مراکزی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده بودند اخطاریه داده شد که در بازدید مجدد هفته آینده در صورت رعایت نکردن موارد تذکر داده شده، اقدام به پملب واحد صنفی خاطی می‌شود.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.