سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند رامهرمز

معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز گفت: تهیه کارت هدیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند در این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسوی، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز گفت: گروه جهادی شهید غلامحسین احمدنیا یکی از گروه ها‌ی جهادی فعال در شهرستان رامهرمز است که ۱۵۰ خانواده نیازمند، بدسرپرست و بی سرپرست را تحت حمایت‌های خود قرارداده و کمک رسانی می‌کند.

او افزود: این گروه جهادی با کمک خیرین و اعضای گروه اقدام به تهیه کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، وام‌های بلاعوض، تهیه دارو و... برای خانواده‌های تحت پوشش خود در دهه ولایت انجام دادند.

موسوی بیان داشت: این گروه جهادی با مسئولیت خانم زینب بگدلی در راه رضای خداوند و همدلی با نیازمندان و برای شادی دل خانواده‌های محروم تعداد ۵ کارت هدیه ۱۱۰ هزارتومان به ۵ نفر و کارت هدیه ۵۰ هزار تومان برای دو نفر و کارت هدیه برای تعدادی خانواده دیگر تهیه و به این عزیزان هدیه دادند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: این گروه جهادی فعالیت خود را آغاز کرده تا کمک‌های هر چند کم برای دستگیری و یاری هم شهری‌های خود که محروم و یا بی سرپرست هستند داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.