سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهیونیست‌ها ۹ فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند

در یورش امروز نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف در کرانه باختری مجموعا ۹ فلسطینی بازداشت شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، امروز (چهارشنبه) نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی چهار فلسطینی را در بخشی از کرانه باختری دستگیر کردند.

بنا بر گزارش‌های رسیده، نیرو‌های اشغالگر به فلسطینیان در نزدیکی مسجد ابراهیمی در «الخلیل» حمله و چند تن از آنان از جمله یک دختر را بازداشت کردند.

افزون بر این، آن‌ها به روستای الزاویه در جنوب جنین نیز یورش برده و یک جوان را پس از حمله به منزل او دستگیر کردند.

گفته می‌شود امروز صبح، نیرو‌های اشغالگر در بخش‌های گوناگون کرانه باختری، مجموعا ۹ فلسطینی را به دلایل واهی بازداشت کرده اند.

فعالان فلسطینی تاکید کردند بازداشت اداری فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی اقدامی خودسرانه، مخالف قوانین بین المللی و یک جنایت جنگی به شمار می‌رود.

هم‌چنین بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی المیادین ۱۴ اسیر فلسطینی که در بند رژیم صهیونیستی هستند اعتصاب غذا کرده اند. به گزارش این شبکه ۱۳ تن از این اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری و یک نفر از آن‌ها به خاطر بازداشت در سلول انفرادی اقدام به اعتصاب غذا کرده اند.

علاوه بر این، بولدوزر‌ها و بیل‌های مکانیکی رژیم صهیونیستی، یک ساختمان دو واحدی متعلق به فلسطینیان را در محله البستان واقع در شهرک سلوان شهر اشغالی قدس تخریب کردند.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم نیز گزارش داد نیرو‌های تا بن دندان مسلح صهیونیستی نیز از این بولدوزر‌ها هنگام اجرای دستور تخریب منازل حمایت می‌کردند. از سوی دیگر شهروندان فلسطینی ساکن شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصی درباره توطئه‌های صهیونیستی برای اجرای سیاسی کوچ اجباری علیه آن‌ها با سلاح تخریب منازل هشدار دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.