سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاگری المیادین درباره انفجار ماه گذشته در بندر «جبل‌علی» دبی

خبرگزاری المیادین سندی از پلیس دبی افشا کرد که نشان می‌دهد آتش‌سوزی ماه گذشته در بندر «جبل‌علی» امارات بر اثر انفجار بمب بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه لبنانی المیادین با انتشار سندی از پلیس دبی افشا کرد آتش‎‌سوزی که روز ۷ ماه ژوئیه در بندر «جبل‌علی» امارات به وقوع پیوسته بود برخلاف ادعا‌ها و پنهان‌کاری‌های مقامات این کشور بر اثر انفجار یک بمب بوده است.

این شبکه در ادامه افزود: در هنگام وقوع حادثه در بندر جبل‌علی یک گروه ۶ نفر صهیونیستی در این بندر حضور داشتند که ۳ صهیونیست در این انفجار کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

المیادین گفت: بر اساس این سند آنچه در بندر جبل‌علی اتفاق افتاد به دلیل انفجار یک بمب قوی در یکی از کانتینر مستقر در این بندر بود، انفجار به قدری شدید بود که ساکنان شهر با ۵۰ کیلومتر فاصله آن را احساس کردند و تمامی کامیون‌های اطراف از بین رفتند.

این شبکه اضافه کرد: امارات همه‌ی خبرگزاری‌ها را از گرفتن عکس و منتشر کردن خبری در این خصوص منع کرد و نگذاشت مطلبی از این حادثه به بیرون درز کند حتی دفن برخی اجساد و انتقال برخی دیگر به کشور‌های خود به دلیل حساسیت شرایط تحت نظارت پلیس انجام شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس ماه گذشته از انفجار مهیب در بندر جبل علی دبی خبر داد و دفتر رسانه ای دبی در توییتر خود نوشت  آتش سوزی ناشی از انفجار درون کانتینر موجود در یک کشتی در بندر جبل علی کنترل شده است و هیچ گونه تلفاتی گزارش نشده است.

این حادثه یک روز پس از درگیری عربستان سعودی و امارات بر سر افزایش میزان تولید و صادرات نفت در اجلاس نفتی اوپک پلاس و در نزدیکی مخازن سوخت رخ داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.