سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد:

ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به بروجرد ممنوع شد

رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان ورود کلیه خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی به بروجرد ممنوع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، احمد گودرزیان، رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان ورود کلیه خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی به بروجرد ممنوع شد.

 احمد گودرزیان افزود: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ در بروجرد اعمال خواهد شد.

او اظهار داشت: کلیه ورودی‌های شهرستان از امروز کنترل می‌شود و از ورود پلاک‌های غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد ادامه داد: برگزاری کلیه مراسمات ختم و عروسی در شهرستان با ممنوع است و با برگزارکنندگان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
گودرزیان اضافه کرد: فعالیت همه رستوران‌ها، مهمانپذیر‌ها تالار‌های عروسی و کافی‌شاپ‌ها به دلیل شرایط بحرانی کرونا از امروز تعطیل و رستوران‌ها فقط به صورت بیرون بر باید فعالیت داشته باشند.

او فعالیت مجموع باشگاه‌های ورزشی را تا اطلاع ثانویه ممنوع دانست و گفت: در صورت ادامه فعالیت رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی و کافی شاپ‌ها براساس قانون به طورجدی برخورد خواهد شد.

رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد یادآور شد: متاسفانه مردم به طور جدی پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و باید در این راستا سخت گیری بیشر و نحدودیت‌های جدید برای کنترل این ویروس صورت گیرد.
گودرزیان اظهار داشت: به مردم هشدار می‌هیم که مراقب باشند، کادر بهداشت و درمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، زیرا آن‌ها از جان خود مایه گذاشتند و اکنون روزانه حدود ۱۵۰ بیمار کرونایی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که ۵۵نفر ان‌ها دربیمارستان بستری می‌شوند.
او  بیان کرد: توصیه‌های ستاد کرونا واجب است، تصمیمات باید در این ایام جدی‌تر پیگیری شود.
رییس ستاد مبارزه با کرونا بروجرد افزود: مردم تنها برای کار‌های ضروری از منزل خارج شوند و از برپایی دورهمی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۹:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام چرا این همه دروغ به مردم گفته می شود ؟ خودرو های غیر بومی در بربوجرد جولان می دهند . ترافیک ساعت 10 شب از روز بیشتر است . راستی کرونا روزها می خوابد ساعت 21 بیدار می شود ؟