سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپوریان: هیچ عذر و بهانه‌ای برای کسب نکردن مدال وجود ندارد

ملی پوش والیبال نشسته کشورمان گفت: هر ورزشکاری در پارالمپیک موفق نشود، دلیل بر کم کاری نیست؛ اما هیچ عذر و بهانه‌ای برای کسب نکردن مدال وجود ندارد.

داود علیپوریان، بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: ما هجدهمین اردوی خود را پشت سر می‌گذاریم و اردو‌های نزدیک به اعزام در قرنطینه در فدراسیون جانبازان و معلولین در حال برگزاری هستند. روزانه ۴ الی ۵ ساعت تمرین می کنیم و بازیکنان تیم ملی به آمادگی لازم رسیده اند. اگر شیوع کرونا بگذارد، می‌توانیم تمرینات را بهتر دنبال کنیم. بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته انگیزه بسیار بالایی دارند تا در مسابقات پارالمپیک توکیو نتیجه خوبی را کسب کنند و عنوان قهرمان را دوباره به دست آورند؛ چرا که قهرمانی برای مردم عزیز ایران بسیار لذت بخش است. ما خیلی تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی به ایران بازگردیم.

او افزود: در این دوره از آماده سازی‌ برای حضور در بازی‌های پارالمپیک، حمایت‌های بسیار خوبی از رشته‌های ورزشی کرده‌اند. از هر نظر که فکر کنید حمایت شده ایم و هر ورزشکاری در پارالمپیک موفق نشود، بنا بر کم کاری نیست؛ اما هیچ عذر و بهانه‌ای برای کسب نکردن مدال وجود ندارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.