سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعجیل در ثبت نام از نوآموزان کلاس اولی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از والدینی که نوآموز کلاس اولی دارند و هنوز برای ثبت نام او در مدرسه اقدام نکرده اند، خواست برای ثبت نام عجله کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پررش استان کرمانشاه گفت : پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۳۲ هزار نوآموز کلاس اولی راهی مدارس استان شوند که تاکنون ۳۰ هزار نفر از این نوآموزان در مدارس ثبت نام شده و مابقی هنوز برای ثبت نام به مدارس مراجعه نکرده‌اند.

او گفت : پارسال در مجموع ۳۲ هزار و ۴۰۰ نوآموز کلاس اولی در مدارس استان ثبت نام شدند که با احتساب رشد حدود ۱.۲۵ درصدی تعداد نوآموزان کلاس اولی در هر سال نسبت به پارسال، در آغاز سال تحصیلی جدید آمار نوآموزان کلاس اولی استان بیش از ۳۲ هزار نفر خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه عدم ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس سبب اختلال در رشد اجتماعی، روانی و پیشرفت تحصیلی آن‌ها خواهد شد، از والدین خواست تا به هیچ عنوان در مورد ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس کوتاهی نکنند.

او خطاب به خانواده‌هایی که دغدغه سلامت فرزندانشان در شرایط کرونایی را دارند، افزود: سلامت دانش آموزان از هر چیزی برای مجموعه تعلیم و تربیت مهمتر است، لذا بدون هیچ نگرانی برای ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه سلامت دانش‌آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است، گفت: آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید سناریو‌های مختلفی آماده کرده، به نحوی که درصورت قرمز بودن شرایط کرونایی در مهر ماه آموزش‌ها غیرحضوری و در شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) و در صورت زرد بودن شرایط کرونایی آموزش‌ها تلفیقی حضوری و مجازی و در نهایت در صورت سفید بودن وضعیت کرونایی آموزش‌ها کاملا حضوری خواهد بود، لذا هیچ نگرانی برای سلامت دانش آموزان وجود ندارد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.