سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه چهار میلیارد ریالی شرکت تولیدی لوازم بهداشتی متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از جریمه چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریالی یک شرکت تولیدی لوازم آرایشی متخلف در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مبنی عدم رعایت فرمول ساخت و تولید الکل محلول ضدعفونی کننده و کم فروشی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، شرکت مذکور را به اتهام کم فروشی و عرضه کالای تقلبی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

رحیمی آذر تصریح کرد: داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی ، درمانی و تجهیزات پزشکی در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تامین سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مسئولان است و به خطر انداختن آن قابل اغماض نیست.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: کم فروشی، خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او  پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.