سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سیرجان خواستار تداوم آسفالت معابر شد

فرماندار سیرجان با تشکر از راه اندازی نهضت آسفالت بر تداوم آسفالت همه معابر سطح شهر سیرجان و توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به اتفاق سرپرست شهرداری با فرماندار ویژه شهرستان سیرجان دیدار و گفت و گو کردند.

بهاالدینی فرماندار ویژه سیرجان در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) بیان داشت: همکاری و تعامل خوبی بین شورای سابق و مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان وجود داشت که ضمن تبریک به اعضاء و منتخبان جدید شورای شهر سیرجان و آرزوی موفقیت برای آن‌ها در خدمت به مردم، امیدوارم این همکاری و تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه نگاه ما تعاملی و نه تقابلی خواهد بود، افزود: باید همگی تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات و مسائل شهر و پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف و در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم قدم برداریم؛ هنر ما باید این باشد از ظرفیت‌های بالقوه‌ شهر کمال بهره برداری و استفاده را در راستای عمران و آبادنی شهر وخدمت به مردم ببریم.

بهاالدینی در ادامه ضمن تشکر از راه اندازی نهضت آسفالت بر تداوم آسفالت همه معابر سطح شهر خواستار توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته شد.

لزوم توجه بیشتر به دغدغه هاى مردم، پیگیرى و اتمام پروژه هاى زیرساختى و برنامه ریزى شده، تلاش براى حل معضل پسماند، همکارى در ساماندهى فاضلاب خانگى، طراحى سیما و منظر شهرى، برنامه ریزى براى تسریع در اجراى مصوبات شوراى ترافیک، ساماندهی ورودی‌های شهر و ساماندهی میدان دام از دیگر محورهاى مورد تاکید فرماندار سیرجان بود.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر، دیگر اعضاء وسرپرست شهرداری به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص راهکار‌های توسعه شهر پرداختند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.