سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرورفتن میله آهنی در جمجمه کارگر

میله آهنی‌ای که از طبقه ۲۰ یک ساختمان به پایین پرتاب شده بود به طرزی وحشتناک در سر یک کارگر فرو رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک عمل جراحی معجزه آسا، پزشکان جراح هندوستانی میله آهنی‌ای را که وارد جمجمه یک بیمار شده بود خارج کردند. این بیمار که یک کارگر محلی بود حین کار دچار حادثه شده بود. میله آهنی که از طبقه ۲۰ یک ساختمان در حال ساخت به پایین پرت شده بود در سر این کارگر فرو رفته بود. این اتفاق در تاریخ ۳۱ جولای و در محل ساخت یک ساختمان در شهر «قاضی آباد» رخ داد.

در این عمل جراحی که ۴ ساعت به طول انجامید پزشکان جراح موفق به خارج کردن میله از سر این بیمار شدند. پس از انتقال این کارگر به بیمارستان پزشکان شانس زنده ماندن مرگ وی را ۹۰ درصد اعلام کرده بودند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این میله آهنی که ۲۰ فوت طول داشت به شکلی وحشتناک وارد جمجمه این مرد شده بود. همکاران وی بلافاصله اقدام به بریدن قسمت اضافی میله کرده و او را به بیمارستان فلورس منتقل کردند.


بیشتر بخوانید


یک تیم هفت نفره جراحی بلافاصله عمل جراحی اورژانسی را روی این بیمار آغاز کردند. دکتر «ام. کی. سینگ»، در این باره گفت: «هنگامی که این بیمار به بیمارستان منتقل شد وضعیتش وخیم نبود. یک میله ۱۲ میلی متری از پشت سر این کارگر وارد شده و از قسمت پیشانی وی خارج شده بود. ما جمجمه این بیمار را شکافتیم و این میله را از سر وی خارج کردیم. حال بیمار به صورت مرتب در حال پایش است و وضعیت وی مساعد است»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.