سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خضریان در صحن علنی:

نیروی انتظامی اقدامی برای امنیت جنوب شهر تهران انجام دهد/ وضعیت امنیتی جنوب غرب تهران اسفناک است

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بر اساس آمار‌ها وضعیت امنیت منطقه جنوب تهران مناسب نیست، چراکه گزارش زورگیری‌ها بالاست.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز با اشاره به مورد ضرب و جرح قرار گرفتن یکی از خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت گفت: دیروز به نمایندگی همکاران برای عیادت از وی رفتم و این خبرنگار به مسائلی اشاره کرد؛ بر اساس آمار‌ها وضعیت امنیت منطقه جنوب تهران  مناسب نیست، وضعیت امنیتی جنوب غرب تهران اسفناک است؛ چراکه گزارش زورگیری‌ها بالاست و نیروی انتظامی باید اقدامی برای آن انجام دهد.

خضریان اظهار کرد: آقای نظام پور خبرنگار خانه ملت زمان حضور در  میدان فتح تهران، مورد زورگیری قرار می‌گیرد و خود را با دوستش به سختی به بیمارستان شریعت رضوی می‌رساند. این بیمارستان از پذیرش او که از ناحیه شکم چاقو خورده بود، خودداری کرد و اعلام کرد که جایی برای پذیرش‌تان نداریم. به این ترتیب خبرنگار مذکور مجبور می‌شود به بیمارستان دیگری برود.

وی افزود: بیمارستان لقمان این خبرنگار را پذیرش کرد که جای تشکر از مدیران این بیمارستان دارد. اما لازم است کمیسیون بهداشت و درمان به رئیس بیمارستان شریعت رضوی تذکر جدی دهد. اینکه فردی مورد ضربه چاقو قرار گرفته و خونریزی دارد مورد پذیرش اورژانسی قرار نگیرد، آیا انسانی است؟ بیمارستان شریعت رضوی تحت نظر سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، اما این موضوع از وزارت بهداشت سلب مسئولیت نمی‌کند. از این رو درخواست دارم کمیسیون بهداشت و درمان به این موضوع ورود کند و هم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز درباره وضعیت امنیتی منطقه جنوب تهران  اقدام کند، زیرا شرایط بسیار بدی در آنجا حاکم است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.