سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از بهره برداری هشتاد و سومین جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در شهر کامیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه هفتمین جایگاه ناحیه کامیاران است که در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با دارا بودن ۲ مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

او ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده شرکت در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان کامیاران در بخش‌های تولیدی و کشاورزی از همکاری و تعامل مسئولین شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان به اقدامات صورت گرفته توسط منطقه در جهت جانمایی و احداث نقاط عرضه سوخت جهت دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و افزود: این جایگاه بر اساس آخرین استاندارد‌های زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و اولین جایگاه استان است که همه مراحل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) را انجام داده است.

گیتی منش با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال زایی برای ۴ نفر در این جایگاه افزود: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت می‌باشد که فعالیت ۸۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در نقاط مختلف استان جهت دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده‌های نفتی نیز در همین راستا است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.