سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد؛

هدف طرح شهید سلیمانی قطع زنجیره انتقال کرونا

مسلم چشمی با اشاره به مشارکت بسیج و جامعه پزشکی برای مهار کرونا گفت: قطع زنجیره انتقال کرونا هدف طرح شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسلم چشمی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج در دوره شیوع کرونا به میدان آمدند و در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی نقش آفرینی کردند، گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

او اجرای طرح واکسیناسیون را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بیان کرد و افزود: امیدواریم در کابینه جدید و مردمی طرح شهید سلیمانی ادامه یابد تا بتوانیم بر ویروس کرونا مسلط شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با تسلیت به مناسبت ماه محرم بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: تعظیم شعائر حسینی امری لازم و واجب است.

او با بیان اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیازمند وحدت نظر و همگرایی بیشتری است، افزود: شرایط مازندران بدتر از استان‌های دیگر بوده و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

امام جمعه ساری به هیئت‌های عزاداری سفارش مؤکد کرد تا نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها و بهداشت توجه داشته باشند تا هم حیثیت مجالس عزاداری و هم سلامت مردم حفظ شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بسیج برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: باید آثار فرهنگی بسیج و فعالیت‌های آن را در فضای موجود دانشگاه لمس کنیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.