سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام در ایام محرم

سرهنگ ابوالفضل کهزادی از تمهیدات ترافیکی پلیس راهور ایلام جهت پوشش مراسم ایام محرم خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: مطابق طرح‌های هر ساله در ایام محرم ، امسال نیز پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام توان خود برای روان سازی ترافیک در مقابل مساجد و تکایا در دهه اول محرم استفاده می‌کند.

او افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، عزاداری‌ها صرفا در فضای بیرونی مساجد، تکایا و مدارس به صورت محدود و ساکن برگزار می‌شود، لذا از هیات‌های مذهبی تقاضا داریم از به راه انداختن دستجات عزاداری در سطح معابر عمومی خودداری کنند.

او به تداوم مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر درونشهری استان اشاره کرد و ادامه داد: به عزاداران توصیه می کنیم به منظور حفظ سلامت خود و دیگران ، مراسم معنوی را قبل از ساعات اعلامی تعطیل نمایند.

او افزود: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اعمال می‌شود که از طریق رسانه‌های جمعی به سمع و نظر مردم شریف و ولایت مدار استان خواهد رسید.

او اظهار کرد: از کلیه عزاداران حسینی خواستاریم از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی اکیدا خودداری و با خادمین خود در مجموعه راهور که جهت روان سازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه‌تر شدن مراسم مستقر هستند همانند گذشته همکاری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.