سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکیبا:

هیچ گونه کمبود واکسن در استان کرمانشاه وجود ندارد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هیچ گونه کمبود واکسن در استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: در حال حاضرافراد بالای ۴۵ سال می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به افزایش موارد بستری و ابتلا به بیماری کووید در استان، باید آموزش‌های لازم و حساس سازی از طریق صداو سیما، جهت رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در هنگام شرکت در مراسم‌های عزاداری انجام شود و مراسم عزاداری حتما در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

او گفت : واکسیناسیون گروه‌های شغلی باید هرچه سریعتر انجام شود تا در صورت اعلام گروه‌های شغلی جدید شاهد ازدحام نشویم.

 شکیبا افزود: واکسیناسیون یک فوریت بهداشتی است و برای ایمن شدن افراد جامعه باید تزریق واکسن به یک فرهنگ تبدیل شود که برای تحقق این امر علاوه بر آموزش عمومی باید فراخوان هم صورت گیرد تا با استقبال مردم مواجه شویم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه تزریق دُز دوم برای افرادی که زمان ترزیق نوبت دوم واکسن کرونای آن‌ها فرا رسیده، هر چه سریعتر انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر گروه سنی ۴۵ سال به بالا می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 شکیبا افزود: خوشبختانه هیچ گونه کمبود واکسن در استان وجود ندارد و دیروز حدود ۴۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان شد که در شهرستان‌ها توزیع شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.