سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۵ درصد فرهنگیان استان سمنان علیه کرونا واکسینه شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۵ درصد فرهنگیان استان به تعداد هفت هزار نفر در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا حاجی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد: از جمع ۱۱ هزار نفری فرهنگیان استان سمنان تا امروز ۱۹ مرداد، بیش از هفت هزار نفر در مقابل کرونا واکسینه شدند و روند واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: طرح واکسیناسیون فرهنگیان در راستای اجرای گام پنجم ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا و همچنین به منظور بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو درحال انجام است.

حاجی قاسمی ادامه داد: این فرآیند با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، تا تکمیل واکسیناسیون تمام فرهنگیان ادامه دارد.

او بیان کرد: براساس تفاهم نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش، روند اجرای واکسیناسیون معلمان از روز شنبه ۹ مرداد در سراسر استان سمنان آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فرهنگیانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند با هماهنگی آموزشگاه و آموزش و پرورش محل خدمت به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و یا با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir نسبت به دریافت نوبت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.