سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان شاهرود:

خبرنگاران در توسعه امنیت روانی جامعه مشارکت کنند

حجت الاسلام رضی پارسامنش با بیان اینکه خبرنگاران برای توسعه امنیت روانی بیشتر تلاش کنند، گفت: خبرنگاران بازوان دستگاه قضا در اطلاع رسانی، ایجاد و توسعه امنیت روانی بیشتر در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام رضی پارسامنش دادستان عمومی و انقلاب شاهرود با بیان اینکه دستور العمل‌هایی برای ارتقای بیشتر امنیت روانی در این شهرستان صادر شده است، افزود: اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران و مردم در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بسیار موثر است.

او با اشاره به اینکه مردم نیز اطلاعات خود را در این راستا با پلیس، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی درمیان بگذارند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع نقش بسزایی در جلوگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده‌های قضایی دارد.

پارسامنش گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های فردی و اجتماعی ریشه فرهنگی و اقتصادی دارد که تعامل بیرونی و درونی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در کاهش این دست مشکلات نقش بسزایی خواهد داشت.

به گفته او، برای تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در زندان این شهر یک قاضی و کارکنان اداری همه روزه در زندان مستقر هستند.

او با بیان اینکه در زندان این شهر هیچ درخواست معوق مددجویان وجود ندارد، تاکید کرد: ارتباط زندانیان با خانواده‌های خود در کاهش بزه و جرم موثر است.

پارسامنش با اشاره به اینکه بازدید‌های میدانی و نامحسوس دادستانی از شهرک‌های اطراف انجام شده و این مساله در شهر نیز پیگیری می‌شود، ادامه داد: آشنایی، ارتباط بی واسطه با مردم و پیگیری مشکلات از نزدیک و افزایش رضایتمندی بیشتر جامعه امری اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.