سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اضطراری نیرو‌های داوطلب پرستاری در شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی تشدید بحران همه گیری کرونا و نیاز جدی مردم به خدمات بیمارستانی از نیرو‌های داوطلب در گروه پرستاری دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر شهرام طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در پی تشدید بحران همه گیری کرونا در پیک پنجم شیوع ویروس کرونا و نیاز جدی مردم به خدمات بیمارستانی از نیرو‌های داوطلب در گروه پرستاری با درنظر گرفتن حق الزحمه، دعوت می‌شود مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان استان را در شکست این بحران یاری کنند.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با افزایش و تجهیز تخت‌های بیمارستانی و بازنگری دستورالعمل ها، امکان بستری و درمان تعداد بیشتری از بیماران را فراهم کرده است. با این حال با کمبود شدید نیروی پرستاری برای مراقبت از بیماران در بخش‌های ویژه کرونا مواجه است.


بیشتر بخوانید


دکتر طهماسبیان اضافه کرد: بدین وسیله از دانشجویان ترم بالای رشته‌های پزشکی و پرستاری که تمایل دارند به صورت داوطلبانه به بیماران کرونایی خدمات رسانی کنند، دعوت می‌شود از طریق هماهنگی با شماره ۰۹۳۷۶۲۹۹۱۷۶ اداره امورفوق برنامه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اقدام نمایند.

او ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در این فراخوان از حق الزحمه و همچنین مدرک مربوطه از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ برای دانشجویان داوطلب به خدمات رسانی، کلاس‌های آموزشی و آمادگی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
پرستارا بیچاره خیلی دارن اذیت میشن توروخدا رعایت کنید