سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ طرح صنعتی در قم به بهره برداری رسید

همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک ۳۰ طرح صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در ادامه سه شنبه های اقتصادی قم و به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک، ۳۰ طرح صنعتی در سفر علی رسولیان، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به قم فاز سوم مجتمع‌های کارگاهی شهرک صنعتی ثامن الائمه (ع) قم شامل ۱۸ واحد کارگاهی مختص مصنوعات چوبی صنایع کوچک واقع در کیلومتر ۲ جاده قم گرمسار با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است هم زمان با این افتتاح پروژه‌های زیرساختی این شهرک شامل شبکه ۲۰ کیلوولت برق، شبکه توزیع گاز، آب، پیاده رو سازی به ارزش ۸۲ میلیارد ریال وارد مدار خدمت رسانی به واحد‌های صنعتی شد.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز توسعه ۱۰۹ هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه با اعتبار ریالی ۱۳۶ میلیاردی تومانی نیز در بخشی از برنامه‌های امروز معاون وزیر صنعت در قم به زمین زده شد.

در ادامه این سفر فاز ۱۲مجتمع‌های کارگاهی شهرک صنعتی شکوهیه شامل احداث ۱۲ واحد ویژه صنایع کوچک دانش بنیان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۳ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.