سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

دفاع از حرم،فرهنگی فراگیر و اثرگذار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:دفاع از حرم یک فرهنگ فراگیر و تاثیرگذار در حوزه فرهنگی، سیاسی و امنیتی است که جوانان کشور‌های منطقه غرب آسیا و حتی اروپا و آمریکا را به جبهه‌های مقاومت اسلامی کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی در مراسم غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم با بیان اینکه مدافعان حرم با همگرایی منطقه‌ای لشکر عظیمی از نیرو‌های جان برکف انقلابی را تشکیل دادند گفت:مدافعان حرم بعنوان بازوی قدرتمند نظامی و امنیتی انقلاب اسلامی در سطح منطقه عمل می‌کنند.

او با تبیین اهمیت جهاد در فرهنگ اسلامی افزود: جهاد و دفاع از ارکان مهم اسلامی و حکومت اسلامی است و بر اثر مجاهدت افراد است که استقلال و هویت جامعه اسلامی حفظ و در برابر دشمنان ایمن می‌شود، از این رو دفاع از حریم معصومین و حتی دفاع از ملت شیعه و مسلمان برعهده دیگر مسلمانان است.

او با بیان اینکه مدافعان حرم اُسوه‌های دوران حاضر هستند، ادامه داد: این شهدا نه فقط والدین گرامی شان، بلکه امت اسلام را سرفراز کردند از این رو این شهدا اُسوه‌های دوران حاضر هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: جوانانی با انگیزه‌های والایی همچون ولایت پذیری قدم در میدان جهاد بگذارند و نام مدافعان حریم و حرم بگیرند، فرهنگ مقاومت را بار دیگر در این کشور ارتقاء و تعالی می‌بخشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.