سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش گروه‌های جهادی برای پیشگیری از حوادث، مهم است

جلسه ویدیو کنفرانس جایگاه، چالش ها و نقش گروه های جهادی در بحران های کشور با حضور مهندس لشکری مسئول هماهنگ کننده گروه های جهادی سازمان بحران کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان گفت: جهادگری یک انگیزه ارزشی می‌خواهد و اگر یک نیروی جهادی از وضع موجود و ظرفیت‌های پیش رو شناختی نداشته باشد نمی‌تواند اقدام مناسب را در زمان مناسب انجام دهد و شناخت در زمینه جهاد گری از اهمیت بالایی برخوردار است.

او در ادامه افزود: هرچه گروه‌های جهادی را به میدان‌های بزرگتر دعوت کنند تجربه‌های بیشتری را کسب کرده و می‌توانند بهتر مرد عمل باشند و موثرتر عمل کنند.

اکبری با اشاره به اینکه حاکمیت باید در تقویت گروه‌های جهادی گام بردارد اظهار داشت: امروز بدنه انقلاب و جریان انقلابی حاکم با تقویت گروه‌های جهادی در مناطق محروم و در کنار محرومین حضور می‌یابند و به کار جهادی می‌پردازند.

مدیر گروه جهادی شهید همت گفت: گروه‌های جهادی رزمندگانی هستند که مانند دوران دفاع مقدس به جنگ محرومیت‌ها بر خاسته اند و امروز نقش قدرتمندی در محرومیت زدایی دارند که در کنار دولت سیزدهم برای جنگ با محرومیت‌ها مجهز‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.