سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کارت صلاحیت تدریس برای مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کارت صلاحیت تدریس برای معلمان و اساتید آموزشگاه‌های آزاد هنری قزوین صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بیش از ۳۷۰ درخواست برای صدور کارت صلاحیت تدریس برای مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری قزوین ارائه شده است که از این تعداد برای ۵۰ نفر کارت صلاحیت صادر شده، ۲۰ مدرس آزمون داده و در مرحله صدور کارت هستند و ۳۰۰ نفر نیز ثبت نام و تشکیل پرونده داده و منتظر برگزاری آزمون تعیین صلاحیت هستند.

اسماعیلی افزود: در راستای تقویت کیفی آموزش هنر در آموزشگاه‌های آزاد هنری و نظارت هوشمند بر عملکرد این آموزشگاه‌ها و مدرسین آنها، تعیین صلاحیت مدرسین آموزشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: مدرسین آموزشگاه‌ها باید برای تدریس نسبت به دریافت کارت صلاحیت اقدام نمایند که پیگیری‌ها و نظارت‌های لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این زمینه اعمال می‌شود.

اسماعیلی افزود: به منظور تسهیل و تسریع در صدور کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری، سامانه کارت صلاحیت تدریس در این دوره راه اندازی شده است و ثبت و بررسی درخواست‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: آموزشگاه‌های آزاد هنری در رشته‌های موسیقی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های سنتی، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی و سینمایی فعالیت می‌کنند و طبق مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی صدور مجوز و نظارت بر فعالیت آنان بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اسماعیلی در پایان یادآور شد: مدرسین و مربیانی که تا کنون نسبت به ثبت نام و اخذ کارت صلاحیت تدریس اقدام نکرده اند در اولین فرصت به سامانه https://aes.farhang.gov.ir مراجعه و ثبت نام نمایند تا با مشکلات بعدی در این زمینه مواجه نشوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.