سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

کرونای دلتا به سرعت در حال گسترش است/وضعیت شیوع کرونا در خوزستان قابل قبول نیست

سلیمانی دشتکی گفت: وضعیت کرونا در کشور و استان‌ها بسیار وخیم و کرونای دلتا به سرعت در حال گسترش است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفت: وضعیت کرونا در کشور و استان‌ها بسیار وخیم و کرونای دلتا به سرعت در حال گسترش است.

او با بیان  اینکه  ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در خوزستان کاملاً تکمیل شده است یعنی برای هر بیمار که وارد مراقبت‌های ویژه می‌شود باید یک تخت اضافه شود که خود دردسر‌هایی دارد و خطرناک است، افزود: وضعیت شیوع کرونا قابل قبول نیست و بسیار خطرناک است تقاضا دارم در اطلاع‌رسانی به مردم برای رعایت نکات بهداشتی و حضور حداقلی در مجامع تلاش شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه خدمات نیز تا جایی که امکان دارد از راه دور ارائه شود،  اظهار داشت: جلسات نیز با حضور حداکثر ۱۵ نفر برگزار شوند و حضور کارکنان نیز بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها یک‌سوم و یک‌چهارم باشد.  

استاندار خوزستان در خصوص  واکسیناسیون در خوزستان تصریح کرد: گروه سنی واکسیناسیون در خوزستان به ۴۰ سال به بالا رسیده است البته هر چند با واکسن زدن میزان فوتی‌ها کمتر خواهد شد، اما خطر رفع نخواهد شد و مصونیت کامل ایجاد نمی‌شود؛ بنابراین تقاضای من از فرهنگیان استان این است که کمک کنند تا مردم کمتر در مجامع حضور پیدا کنند و اگر در مراسم‌های محرم شرکت می‌کنند دقت داشته باشند که حداقل و با فاصله اجتماعی باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: دلمان می‌خواست ایام محرم را پرشور برگزار کنیم، اما شرایط کرونایی اجازه نمی‌دهد. بر اساس ضوابط بهداشتی قرار شد از محیط‌های سربسته تا حدود ۶ متر و با یک‌چهارم ظرفیت استفاده شوند و در فضای باز نیز نباید مدت برگزاری مراسم بیش از ۲  ساعت باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.