سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلال در شبکه TD-LTE مبین نت برطرف شده است

به دنبال ایجاد مشکل دسترسی به اینترنت برای کاربران مبین نت، دلیل این اتفاق را از شرکت مربوطه جویا شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز گذشته اختلال دو ساعته در اینترنت مبین‌نت باعث بروز نگرانی‌هایی در مشترکین این شرکت شد. انعکاس این نگرانی در شبکه‌های اجتماعی ما را برآن داشت تا صحت و سقم ماجرا را از مدیران این شرکت اینترنتی جویا شویم.

شایا فرخ‌یار معاون بازاریابی و فروش مبین‌نت در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با این اختلال گفت:" مبین‌نت در بازه‌های زمانی مختلف در راستای بهبود کیفیت شبکه خود به‌روزرسانی‌هایی را انجام می‌دهد. ارتقای ظرفیت درلایه‌های مختلف شبکه می‌تواند به دلایل فنی، ثبات آن را دستخوش تغییر کرده و اختلالات موقتی را برای برخی کاربران ایجاد کند که در نتیجه تکمیل پروسه، برطرف می‌شوند".

او ادامه داد:" در روز گذشته اعمال یکی از همین به‌روزرسانی‌های معمول، اینترنت تعدادی از مشترکین این شرکت را به‌صورت موقت دچار اختلال کرد. کارشناسان فنی مبین‌نت در پی این اختلال با اعمال روش‌هایی ظرف مدت زمان کوتاهی ثبات را به شبکه این شرکت بازگردانده و وضعیت سرویس تمامی مشترکین به حالت عادی بازگشته است".

گفتنی است مبین‌نت از طریق ارتقای ظرفیت شبکه توانسته علی‌رغم افزایش مصرف اینترنت به دلیل اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا ضمن پاسخگویی به تقاضای موجود، متوسط سرعت مشترکین خود را 10 تا 20 درصد افزایش دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
من مبین نت دارم دو هفته س نمی تونم دانلود کنم به اختلال مربوط بوده؟