سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتکار جالب سپاه آمل برای اشتغال در روستا‌ها

موسسه جهادی در آمل برای اشتغال خانواده‌های روستایی زیرپوشش نهاد‌های حمایتی به آن‌ها دام های مولد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ جابر عسگری، فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه گروه‌های جهادی ۴۰۰ راس دام مولد را برای تکثیر و پرورش به کسانی که نیاز به اشتغال دارند اهدا کرد، گفت: بیش از ۱۲۰ خانوار روستایی نیازمند در ۱۰۰ روستای شهرستان آمل شناسایی شدند و به هر خانواده دو تا سه گوسفند اهدا کردند.

او افزود: این اقدام برای نخستین بار در مازندران با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر، کاهش مشکلات روستاییان و اشتغال مولد آنان انجام شده است.

محمدامین صادقی کیادهی دبیر اجرایی قرارگاه جهادی ستاد فرمان امام (ره) نیز گفت: اهدا و توزیع ۴۰۰ رأس دام زنده مولد با هدف تکثیر و پرورش توسط موسسه جهادی تلاشگران ظهور نور (عج)، مشارکت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران و بنیاد احسان در راستای اجرای پروژه اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۰ میسر شد.

او افزود: توزیع گوسفندان مولد در روستا‌های لیتکوه و اسکو محله تا دشتِ‌سر و دابو، آهن کتی، مرزانکلا، کاسمده، اسکو محله، شهنه کلا، کته پشت انجام شد.

صادقی کیادهی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرپرست خانوار‌هایی که دام‌ها را تحویل گرفتند و حضور مستمر دامپزشکان برای ارزیابی سلامتی دام‌ها در ادامه این طرح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.