سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار فوتی‌های کرونایی در مشهد سه رقمی شد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: آمار فوت شدگان در مشهد سه رقمی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های کرونایی در مشهد سه رقمی شده است، گفت: بیشتر فوت شدگان کمتر از ۴۰ سال دارند و آرامستان بهشت رضوان از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت اختصاصی برای متوفیان کرونایی در نظر گرفته شده است.

او افزود: امروز شاهد شرایط حاد در وضعیت فوتی‌ها در بهشت رضوان هستیم، که رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت نداشتن کافی باعث افزایش تعداد متوفیان شده است، به طوری‌که مجبور شدیم در دو شیفت کاری و تا ساعت ۲۴ امور غسل دادن فوت شدگان را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد هم در بازدید از آرامستان بهشت رضوان با اشاره به اینکه آمار بستری‌ها و فوت شدگان در مشهد افزایش یافته است، گفت: برگزاری  جشن‌های خانوادگی، دورهمی‌ها و همچنین افزایش سفر مسافران به مشهد در ماه ذی الحجه باعث این افزایش شده است.

او با بیان اینکه در دو روز گذشته بر اساس مصوبه ستاد کرونا ورود به خراسان رضوی ممنوع شده است افزود: در چند روز گذشته سفر‌های ریلی ۴۸ درصد، هوایی ۷۲ درصد و جاده‌ای با اتوبوس ۳۸ درصد کاهش داشته است.

 

انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.