سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعه، میثاق شیرخوارگان خراسان جنوبی با شهید خردسال کربلا

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در بیرجند و ۵ شهرستان دیگر استان خبر داد.

حجت الاسلام بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: امسال مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۲۲ مرداد ماه مصادف با جمعه اول ماه محرم در ۸ بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

او افزود‌: امسال مراسم شیرخوارگان حسینی در شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان، طبس، سرایان و فردوس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

بخشی پور با اشاره به اینکه امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، لباس شیرخوارگان حسینی در بین شرکت کنندگان در امام زادگان باقریه بیرجند توزیع خواهد شد اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان، لباس های توزیع شده در بین افراد دیگر برگشت داده نخواهد شد.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این مراسم حتما ماسک و مواد ضدعفونی به همراه داشته باشند تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، از ورود افراد بدون ماسک به این مراسم جلوگیری خواهد شد.

بخشی پور با بیان اینکه در مناطقی که از نظر کرونا وضعیت مناسبی ندارند و قرمز هستند مراسم باید در فضای باز برگزار شود گفت‌: رعایت فاصله گذاری اجتماعی از دیگر الزامات و تدابیر بهداشتی در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.