سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاریزی:

رسانه‌ها باید شفاف قلم بزنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم، اخبار را منطقی، شفاف، به دور از زاویه گیری و حمایت کاذب انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کرمان که با حضور افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران در محل هتل ایرانگردی برگزار شد، گفت: ما امروز نه تنها این مجمع را برگزار می‌کنیم بلکه سیاست کلی اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری مجامع با عدالت، شفافیت و صداقت بوده است یعنی همواره سعی کرده ایم، مجمع انتخاباتی هیئت های ورزشی را کاملاً عادلانه برگزار کنیم.

او افزود: خوشبختانه امروز، هم انتخابات هیئت ها با رقابت دارد انجام می‌شود و هم مجموعه کاندیداها در مجموعه های مختلف ورزشی و اعضای مجامع نسبت به موارد و قوانین اشراف اطلاعاتی خوب پیدا کرده اند که این برای مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خرسندی و خوشبختی است.

پاریزی با تأکید بر اینکه برگزاری عادلانه، صادقانه و شفافیت مجامع هیئت ها را در دستور کار داریم، تصریح کرد: بنده به عنوان متولی ورزش استان، نایب‌رئیس مجامع و به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تا به امروز هیچ توصیه ای به هیچ شخصی برای رای دادن به کاندیدای خاصی را نداشته ام و یقیناً باید صداقت و شفافیت در برگزاری مجامع در دستور کار باشد.

او از اعضای مجمع خواست، برای انتخاب فرد اصلح، توصیه پذیر نباشند، به رزومه، سابقه، نوع مدیریت، جایگاه اجتماعی و تفاوتی که افراد بر اساس برنامه‌هایی که ارائه می کنند و درکی که خود به آن می رسند، با نگاه فنی رأی دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت و از خبرنگاران که تلاش می کنند تا روحیه نشاط و غرور ملی در سطح استان و کشور انتقال یابد، قدردانی کرد.

پاریزی گفت: از خبرنگاران رسانه ها می خواهیم، بسیار شفاف قلم بزنند و ما ثابت کردیم که مجامع انتخاباتی را کاملاً صادقانه، شفاف و عادلانه برگزار می‌کنیم و از مجموعه رسانه‌ها انتظار داریم، اخبار را منطقی و شفاف، به دور از زاویه گیری و یا حمایت کاذب انعکاس دهند.

او در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: تمام ظرفیت هایی نیروی انسانی، در کنار هم برای پیشبرد اهداف هیئت بکار گرفته شود و کمیته های مختلف در استان و شهرستان ها فعال گردند.

پاریزی افزود: امیدواریم هیئت ورزش های همگانی استان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و جذب اسپانسر، شرایط مناسبی را برای توسعه ورزش همگانی استان فراهم کند.

در پایان این مجمع انتخاباتی، امیر جعفری با ۷ رأی از مجموع ۱۴ رأی به مدت ۴ سال ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان را عهده دار شد.

انتهای پیام/ب

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.