سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته مجازی ورزشکاران به تاریخ ۱۹ مرداد؛

پیام احساسی عارف غلامی خطاب به هواداران استقلال/ کنایه آقای گل تاریخ لیگ برتر به شرایط تیم فوتبال استقلال تهران/ تصاویری از دیدار تدارکاتی پورتو

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید. در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


رضا شاهرودی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار عکسی از خود در صفحه مجازی اش نوشت:

" ممنون از همه عزیزان دوست داشتنی بابت کامنتای زیباتون، جامو آخر فصل میدن"

رضا عنایتی، آقای گل تاریخ لیگ برتر ایران با انتشار تصویری از خودش در لباس استقلال تهران نوشت:

" شرایط سخت آدم هارو قوی میکنه، ولی شرایط نابرابر نامرد‌ها رو! "

ایمون زائد، بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس با انتشار تصویری قدیمی از خودش در صفحه مجازی اش نوشت:

" اولین باشگاه حرفه‌ای دوران فوتبال من، fc Bray Wanderers. در سال ۲۰۰۲، من جوانی ۱۸ ساله و سرخورده بودم که به تازگی تیم فوتبال Lecester City FClcfc را ترک کرده بود و از انگلیس بازگشته بود، انگار پایان راه بود. با این حال، braywanderersfc مرا دوباره به رویاهایم نزدیک کرد. من دوباره عاشق بازی شدم و هر بار که به زمین قدم می‌گذاشتم، احساس می‌کردم که در زمین محلی هستم. ۲۰۰۲-۲۰۰۶، بیش از ۵۰ گل در بیش از ۱۰۰ بازی و انتخاب به عنوان بازیکن جوان سال. از همه آن‌ها در باشگاه braywanderersfc برای این خاطرات متشکرم، شما دوباره لبخندم را برانگیختید و باورم کردید."

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین فعالیتش در فضای مجازی تصاویری از دیدار تدارکاتی پورتو را منتشر کرده و نوشت:

" پورتو همیشه آبی و سفید است"

عارف غلامی، مدافع تیم استقلال که به علت مصدومیت نتوانست این تیم را در فینال جام حذفی همراهی کند، در واکنش به باخت تیمش تصویری را منتشر کرده و نوشت:

"تا الان تنهایی با دست خالی با حمایت هوادارا و یک سری عاشق استقلالی جنگیدیم به اینجا رسیدیم از الان به بعد هم تنهایی میجنگیم، سَرمون مقابل هوادارامون پایینه اگه بردیم باهم بردیم اگه باختیم باهم باختیم به امید بهترین تصمیمات حرفه‌ای و فوتبالی در شأن باشگاه بزرگ استقلال از سمت مسئولینِ تیم که در این فرصت ناچیز پیش فصل که تعیین کننده خیلی از نتایج در ادامه راه تیم هستش، امکانات و شرایط ایده ال برای تیم از باشگاه، انرژی مثبت و آرامش از هوادارا و تلاش از ما"

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.