سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی کویر و زندگی به ایستگاه آخر رسید

جشنواره ملی کویر و زندگی با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری، رسوم و زیبایی‌های زندگی در این مناطق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اعلام نتایج جشنواره کویر زندگی دومین دوره این رویداد هنری که به صورت ملی برگزار شد به ایستگاه پایانی خود رسید.

حقی دبیر جشنواره گفت: دراین دوره از جشنواره ۱ هزار و ۷۸۰ عکس از ۲۴۶ هنرمند عکاس و همچنین ۵۷ فیلم مستند از ۵۰ فیلمساز به دبیرخانه جشنواره رسید.

به گفته داوران آثار ارائه شده نسبت به دوره قبل از نظر کیفی رشد خوبی داشته است.

قلم سیاه رئیس هیات داوان بخش عکس جشنواره بیان کرد: در چنین رویدادی و همچنین مقایسه با رویداد‌های سابق پیشرفت موثری داشتید برای تمام داوران عکس‌ها جذابیت داشت.

محمودی ازناوه دار بخش عکس جشنواره  تصریح کرد: این دوره شاهد ارتقاء کیفی عکس‌ها بودیم، عکس‌ها ارتباط خوبی با مخاطب برقرار خواهد کرد.

از میان آثار دریافتی ۳ عکس مقام اول تا سوم را کسب کرد ، در حوزه فیلمسازی از ۴ فیلم جوایز بهترین پژوه، بهترین تصویربرداری، بهترین کارگردانی و جایزه بزرگ جشنواره را به دست آورده است.

برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند موجب توسعه فرهنگی اجتماعی منطقه شود و در صورت حمایت  این جشنواره قابلیت برگزاری به صورت بین الملل را نیز دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.